söndag 2 mars 2014

Då så

då var det roliga över för den här gången. En ny vecka är på väg.


Fast först ska vi ha myskväll. På måndagar börjar barnen senare i skolan vilket gör det möjligt att ha en lite senare kväll även på söndagen. Så härligt!

Dessutom ser jag som vanligt fram emot måndagen då allt är möjligt igen. Och livet fortsätter i full fart framåt. Jag läste mitt horoskop och det fick mig att dra på smilbanden, det sa att min framtid var så ljus att jag skulle behöva solglasögon. Den framtiden ser jag väldigt mycket fram emot. :)

Idag blir det därför ett inspirationsklipp som kan ta oss igenom nästa vecka. Och resten av livet. Om vi vill. Live your dream. Stop at nothing to reach it!

2 kommentarer:

  1. Det var ett bra horoskop, snaaart är det din release vi ser fram emot =) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett väldigt bra horoskop som jag hoppas ska bli verklighet. :) På med solglasögonen! Tänk att få uppleva sin egen releasefest. Det ska vi göra båda två. :D Kram!

      Radera