tisdag 18 februari 2014

Det blev lite bättre

under dagen, men nu är huvudvärken tillbaka igen. Inte, inte kul!


Nu är jag verkligen redo att bli frisk. Fast jag vet inte hur stor chans det är för det. Lillkillen vaknade med feber och huvudvärk i morse. Och vem kan hålla sig ifrån en sådan goding!

Trots allt har jag hunnit jobba en hel del under tiden som huvudet hängde med. Kanske är det därför det inte gör det längre. Nu ska jag ägna mig åt skönt soffhäng med familjen en stund.

Mer musik. Både för själen och för kroppen. Stay alive med Jose Gonzalez. För det är en sådan dag.

4 kommentarer:

  1. Med din stora familj går det väl runt, eller hur? Jag har ett par sjuka tonåringar här också, men det är nog "bara" förkylning som det verkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det ju så, men jag tycker att det har varit en ganska frisk vinter ändå, trots allt. Så länge det är små förkylningar och annan lättsam sjuka går det ju drägligt. Bara man slipper influensa och kräksjuka, fy och blä.

      Radera
  2. Vabbruari är en tuff månad. Drick mycket honungste och mys med film och läsning. Krya på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja fy, jag ser väldigt mycket fram emot våren nu.

      Radera